به گزارش روابط عمومی حافظ در این نشست که با رویکرد توسعه شبکه فروش شرکت و تبیین برنامه های توسعه بازار برگزار شد، مدیران ستادی رویکردها و سیاستهای شرکت و نیز ملاحظات اجرایی حوزه خود را با محوریت توسعه شبکه بیان کردند. همچنین روسای شعب نیز ایده ها و نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح نمودند.شایان ذکر است در این گردهمایی دو روزه و بمنظور ایجاد هم افزایی حداکثری سیاست های ستادی سه پنل عملیاتی و یک پنل هم اندیشی و تبادل نظر نیز برگزار شد. همچنین بخشی از این همایش به برگزاری کارگاه های موثر در حوزه بازاریابی و فروش، تبلیغات، رفتار سازمانی و مدیریت ریسک اختصاص یافت.گفتنی است با تغییرات ساختاری شرکت بیمه حافظ و ایجاد معاونت توسعه بازار و شبکه فروش، تقویت شبکه فروش و توانمندسازی شبکه و همچنین توسعه ارتباط با مشتریان و بیمه گذاران، در دستور کار شرکت قرار گرفته است.