لوگوی بیمه حافظ
  • منو
  • خانه
  • جستجو
  • English
  • ورود
پرچم ایران
جستجو
    درباره ما
    بیمه حافظ در یک نگاه
    چارت سازمانی
    جایگاه سازمانی
    کاتالوگ سازمانی
    خدمات الکترونیک
    صدور آنلاین بیمه نامه خودرو
    صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه
    ثبت آنلاین الحاقیه افزایش تعهدات
    صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی
    صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    تکمیل فرآیند صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    پرداخت اقساط بیمه نامه
    پرداخت اقساط با کد اعلام بدهکار
    پرداخت اقساط با کد ملی
    استعلام نرخ بیمه نامه
    استعلام نرخ بیمه نامه ثالث
    استعلام نرخ بیمه نامه بدنه
    استعلام وضعیت بیمه نامه عمر
    وضعیت سود مشارکت در منافع
    استعلام اندوخته و بازخريد
    استعلام وضعیت و وصول بیمه نامه
    چاپ بیمه نامه ثالث
    سامانه جامع صدور گواهی حمل باربری داخلی
    صدور بیمه نامه اتباع خارجی
    دریافت نرم افزار
    اعلام خسارت درمان
    سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان
    نرم افزار مخصوص گوشي هاي هوشمند
    اعلام خسارت خودرو
    شبکه فروش و خدمات
    شبکه فروش
    شبکه فروش روی نقشه
    درخواست نمایندگی
    مراکز درمانی طرف قرارداد (کمک رسان ایران)
    روابط عمومی
    اخبار
    تقویم
    گالری ویدئو
    تماس با ما
    ارتباط با ما
    رایانامه info@hafezinsurance.ir
    پیگیری پیام
    پیامک 300045653
    فرم تقاضای استخدام
    پیگیری درخواست استخدام
    گزارشگری و افشای اطلاعات
    پورتال سهامداران
  • درباره ما
  • خدمات الکترونیک
  • دریافت نرم افزار
  • شبکه فروش و خدمات
  • روابط عمومی
  • تماس با ما
  • گزارشگری و افشای اطلاعات
  • پورتال سهامداران
چهارشنبه، 02 بهمن 1398 ساعت 14:48:20
پنج شنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:00:45
مدیر سیستم
6546
0
0

رویکرد جزیره ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است

رویکرد جزیره ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است

رویکرد جزیره ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است

محمود دودانگه در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: صنعت بیمه باید با کسب و کار و زندگی مردم عجین باشد یعنی متناسب با روند اقتصادی کشور بتواند رشد کند، اگر ضریب نفوذ بیمه در ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنید متوجه می شوید که شکاف زیادی وجود دارد. این شکاف به دلیل ورود اندک بیمه و محصولات بیمه ای در فضای، کسب و کارو زندگی عامه مردم است.

وی افزود: طرح های تحولی گسترده ای در ابعاد مختلف می توان تعریف کرد که متناسب با شرایط اقتصادی کشور و کسب و کارهایی که در شرایط امروزی جامعه وجود دارد، باشد،توجه به این نکته مهم است که بیمه باید ریسک فعالیت های اقتصادی را پوشش دهد این در حالی است که صنعت بیمه برای تحقق این هدف نیازمند روزآمد شدن و تلاش بیشتر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حافظ اظهارکرد: با تعریف انواع طرح های بیمه ای و بازاریابی متناسب با آن می توان ضریب نفوذ بیمه را ارتقاء داد اینکه مجموعه ای از طرح های محدود بیمه ای متعلق به دهه های گذشته دائما تکرار شود، ضریب نفوذ صنعت بیمه را در جامعه افزایش نمی دهد. ارتقاء ضریب نفوذ بیمه متناسب با هدف گذاری انجام شده در برنامه ششم توسعه، نیازمند خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه است و قاعدتاً با رویکرد سنتی امکان تحقق اهداف وجود نخواهد داشت.

دودانگه بیان کرد: شرکت های بیمه ای باید محصولات بیمه ای جدید متناسب با تکنولوژی روز مبتنی بر نوآوری و اقتضائات اقتصاد و کسب و کارهای کشور، طراحی کرده و این محصولات را متناسب با نیازها و سلائق متنوع مشتریان بازاریابی کنند.

وی ادامه داد: نگاه سنتی فروش بیمه نامه مبتنی بر فناوری های منسوخ و نسل دومی و عدم توجه به نیازها و سلایق فعالان اقتصادی و کسب و کارهای نوین در شرایط امروزی که فناوری های نسل چهارم مورد توجه است، به هیچ وجه پاسخگو نیست.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حافظ بزرگترین مشکل شرکت های بیمه را تسلط رویکرد سنتی و جزیره ای به صنعت بیمه و بی توجهی به پیشرفت های روزافزون و شتابان این صنعت در جهان دانست و افزود: طراحی محصولات بیمه ای نوین متناسب با نیازهای روز مردم و فعالان اقتصادی در این صنعت ضروری است و به نظر می رسد پیگیری این مهم در صنعت بیمه می تواند علاوه براینکه رونق قابل توجهی را در شرکت های بیمه ای ایجاد کند، قیمت تمام شده خدمات بیمه ای را نیز به طور قابل ملاحظه ای برای بیمه گزاران کاهش دهد.

دودانگه توضیح داد: همکاری و مشارکت در صنعت بیمه باید نهادینه شود، رویکرد سنتی حاکم بر صنعت بیمه و نگاه بالا به پائین در این صنعت باید جای خود را به همکاری و مشارکت بدهد رقابت های مخرب برای دست یافتن به بازارهای محدود بیمه ای موجود باید جای خود را به تعامل، همکاری و مشارکت در جهت توسعه محصولات جدید بیمه ای و توسعه نقش و جایگاه این صنعت در اقتصاد کشور شود.

وی افزود: در اینصورت همه ی شرکت های بیمه ای می توانند براساس کارآمدی و مشتری مداری سهم خود را از بازار داشته باشند و نگاه دولتی و انحصاری موجود جای خود را به خلاقیت، نوآوری، کارآمدی و مشتری مداری خواهد داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حافظ گفت: با نهادینه کردن بازاریابی همراه با همکاری و تعامل می توان از رقابت های نامتعارف و مخرب پرهیز کرد چرا که تخریب هر یک از اجزاء صنعت بیمه منجر به تخریب کل صنعت خواهد شدو در این صورت به جای ایجاد فضای اعتماد و اطمینان و آرامش در جامعه و اقتصاد کشور، جو نا اطمینانی و بی اعتمادی به سیستم بیمه ای پمپاژ خواهد شد که خلاف اصول بیمه گری است.

دودانگه بیان کرد: فروش براساس فناوری های روز و استفاده از تکنولوژی هایی که درعرصه ی بیمه گری وجود دارد و فروش بیمه نامه های خرد می تواند ثبات و پایداری شرکتهای بیمه را تضمین کند.

وی افزود: برای توسعه صنعت بیمه و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه در کشور، نیازمند باز تعریف نقش، جایگاه، اختیارات و مسئولیت های ذینفعان این صنعت هستیم .

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حافظ گفت : با توجه به رویکردهای کلی حاکم بر اقتصاد کشور و جهت گیری های مورد نظر در این بخش لحاظ الزامات و واقعیت های موجود در بازار ضروری است که نقش بیمه مرکزی، شرکتهای بیمه، تشکلهای صنفی و سایر عوامل موثر در این صنعت باز تعریف شود.

دودانگه اظهار کرد: بدیهی است استمرار حرکت در مسیر موجود نمی تواند رونق و پویایی لازم را برای صنعت بیمه کشور، به همراه داشته باشد.



نظرات
ثبت نظر جدید
→
→ →
→ →
→
ارسال نظر
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین عناوین
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه
آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه
بررسی حادثه شناور شهراز بررسی حادثه شناور شهراز
انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ
چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ
تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ
ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ
سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت
انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ
تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی) تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی)
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه
به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها
مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا
چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه
شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ
شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی
اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد. اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد.
راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین
پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن
دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس
برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS) برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS)
انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ
برگزاری مراسم آیین رونمایی از طرح جدید میلاد حافظ، با حضور مدیر عامل، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ برگزاری مراسم آیین رونمایی از طرح جدید میلاد حافظ، با حضور مدیر عامل، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه


پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • سنهاب
  • پژوهشکده بیمه
  • سندیکای بیمه گران ایران
  • انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سازمان منطقه آزاد اروند
  • سازمان منطقه آزاد ارس
  • سازمان منطقه آزاد چابهار
  • اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • سازمان منطقه آزاد انزلی
  • سازمان فرابورس
  • شورای عالی مناطق آزاد
  • سازمان منطقه آزاد قشم
  • سازمان منطقه آزاد ماکو
  • فناوران اطلاعات خبره
  • کارانگر فناوران خبره
زبان ها
  • English
  • العربية
  • Türk
  • русский
.: کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.